Què estàs buscant?

diumenge, 26 de juliol del 2009

Jocs de la meva infantesa: Beamrider (MSX)

Quan faig aquesta secció he de reconèixer que sovint no se m'acut cap joc, però repassant llistes de títols existents per als diversos sistemes que tinc em van venint a la memòria videojocs que havia oblidat però que em van fer passar molt bons moments. Aquest és el cas del Beamrider, creat per Activision el 1983 i que jo vaig jugar en la versió de l'MSX.


Aquesta imatge és tan petita que potser no valia la pena, però bé, sempre intento posar les caràtules dels jocs de la meva infantesa que comento, tot i que en el cas de l'MSX no en tinc cap d'original i és la primera vegada que la veig.

La primera versió d'aquest joc va sortir per a Intellvision, una consola que Mattel (sí, els de la Barbie i els Masters de l'Univers) va treure el 1979. El títol també es va versionar per a l'Atari 2600, que tècnicament era pitjor, l'Atari 5200, l'Atari 8-bit, la Colecovision, el Commodore 64 i el ZX Spectrum.



El vídeo és de la versió del Colecovision, però puc confirmar que la de l'MSX, la meva, és exactament igual en gràfics i en so.

Pot semblar que el Beamrider és senzill, i ho és, però només en l'aspecte gràfic. La dificultat va creixent, és un repte continu i enganxa de mala manera. A més, és un dels jocs als que no em faria res jugar de tant en tant, si no fos tan mandrós a l'hora de treure l'MSX de sota del llit. Qui tingui l'oportunitat de provar-lo no es penedirà de dedicar-li una estoneta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...