Què estàs buscant?

dimecres, 9 de juny del 2010

Jocs de la meva infantesa: Rambo (MSX)

Avui us porto un videojoc de la meva infantesa que pertany a l'última fornada de jocs de l'MSX que em van regalar, com sempre en disquet i, per tant, pirates, concepte que jo llavors no coneixia. Bé, el cas és que podria haver format part també d'un "Cinema i videojocs" dedicat a la saga Rambo, però tenia ganes de fer una entrega més de la meva secció preferida i per això en parlo avui i aquí. 


El Rambo, amb caràtula japonesa perquè va ser al Japó on el van desenvolupar, va sortir el 1985 i malgrat el que diu a sobre del seu nom, no és un "real time role playing game", sinó simplement una aventura d'acció que, pel que veurem en el vídeo que posaré a continuació, s'acaba molt ràpidament. Aquesta circumstància, per tant, és una gran mancança d'un títol que jo no vaig arribar a completar però que em semblava molt divertit, segurament perquè era com la meva versió del Rambo III de la Mega Drive que tenia el meu cosí i del que parlaré un altre dia. 



Pel que he vist, de la primera pel·lícula només se'n va fer la versió de l'MSX, així que aquest cop no la compararé amb cap altra. Extremadament senzill en el seu aspecte visual i argumental, per a mi continua tenint molt d'encant i un dia d'aquest estiu me l'hauria d'acabar, ja que sembla tan fàcil... 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...