Què estàs buscant?

dijous, 16 de juny del 2011

Curiositats de la història dels videojocs: Anuncis (18a part)

Avui també en faré una de breu, al cap i a la fi estic estudiant i no tinc gaire temps, però tot i així la faig amb tot el cor perquè el tema m'ha fet molta gràcia i el volia compartir amb vosaltres. Recupero aquesta secció pràcticament llegendària per parlar d'un anunci sobre un The Legend of Zelda. Ja ho havia fet, van tenir el seu especial a la 14a entrega, però ara que arriba The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D per a la Nintendo 3DS han fet aquest:


És una dada que no coneixia. Sabia que en Nicolas Cage tenia un fill anomenat Kal-el (nom kriptonià d'en Superman) o que en Kevin Smith havia batejat com a Harley Quinn la seva filla en honor a una de les dolentes dels còmics d'en Batman, però fins avui no m'havia assabentat que en Robin Williams tenia una filla que es deia Zelda, nom que no és del tot rar als Estats Units però que en aquest cas li va posar en honor a la princesa d'aquesta llegendària saga d'RPG que enguany ha fet 25 anys. 

Comprovo a la Wikipedia que la Zelda Rae Williams, també actriu però amb pocs papers i poc coneguts, va néixer el 1989 (ara al juliol farà 22 anys) i que el mateix article esmenta que el nom el va treure dels videojocs, per tant ens ho haurem de creure. 

Pel que fa al joc, el tinc en Nintendo 64 però no li he dedicat mai gaire temps i ara, si de cas, estic amb el Twilight Princess de la Wii i també amb el Link's Awakening de la Gameboy, però l'imminent arribada del remake (demà) per a la 3DS em fa venir ganes de posar-m'hi, i tot i que no sóc de remakes si ja tinc l'original suposo que me'l compraré també per a la 3DS. Quan la tingui, esclar. Parlem de més d'un any en el futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...