Què estàs buscant?

dimarts, 30 d’abril del 2019

Compres: abril de 2019

Aquest mes d'abril m'he portat força bé, ja ho avanço. He comprat poca cosa, i a més han estat en el 75% dels casos adquisicions que tenia molt decidides des de feia temps, i en l'altre 25%... bé, una decisió impulsiva basada en la curiositat. 

Comencem amb un títol que, igual que les dues primeres entregues de la saga, es va anunciar molt poc abans del seu llançament, a diferència del que passa amb altres títols de la línia Arcade Archives.


Es tracta del Donkey Kong 3, només per a la Switch, que igual que el primer Donkey Kong i el Donkey Kong Jr., té versió per a la NES, però aquesta és la de recreativa i es pot jugar per primer cop de manera oficial gràcies a Hamster. 

No l'havia provat mai, i he de dir que l'estona que de moment he pogut dedicar-li ha estat divertidíssima. Una sorpresa que no m'estranyaria que m'agradés més que els seus dos germans grans i molt més coneguts. L'última entrada d'aquest blog, precisament, hi té molt a veure en parlar sobre el seu protagonista. O, més ben dit, aquesta compra la va motivar.



De la mateixa gent, els de Hamster, però a la línia ACA Neo Geo, he comprat el Baseball Stars 2, que tampoc havia provat mai, però em venia de gust tenir a la Switch un altre joc de beisbol, que se suma al meu estimat Super Baseball 2020, i el complementa amb una proposta arcade, també, però no pas futurista.

Li tenia moltes ganes, des que en va sortir l'entrega anterior, Baseball Stars Professional, que no vaig voler perquè tenia entès que aquesta la superava en tot, i finalment es va anunciar aquesta entrega i va acabar sortint. 


Com que ho explico per ordre cronològic, ara toca la compra impulsiva, i és aquest Nintendo Labo VR Kit per a la Switch, l'aposta de Nintendo per la realitat virtual de baix cost, però que està meravellant tothom per la seva relació qualitat-preu, i que per a algú com jo, sense experiència en aquesta tecnologia més enllà d'haver-la provat breument dues vegades, sembla un producte ideal. 

Reconec que part de la meva motivació per comprar-ho, quan no vaig fer -ni faré- cas dels altres packs de construccions amb cartró d'aquesta línia Nintendo Labo, a més de la qüestió de les ulleres de realitat virtual, va ser que s'havia d'implementar al The Legend of Zelda: Breath of the Wild i al Super Mario Odyssey, els dos jocs més emblemàtics de la consola, però sembla que el resultat no ha estat gaire bo, en el primer cas perquè diuen que mareja molt i en el segon, perquè són minijocs curtets, però espero que m'agradin les coses que hi ha al kit.


I acabem amb un amiibo, que ara feia temps que no me'n comprava. Al Super Smash Bros. Ultimate han afegit en Ken com a "Echo Character" d'en Ryu, és a dir que són pràcticament iguals, però canvia l'aspecte. Com a la saga Street Fighter, vaja. 

El cas és que van anunciar que en farien un amiibo, i com que al capdavall és el meu personatge habitual a la saga més popular del gènere dels videojocs de lluita -encara que, com sempre dic, m'agrada agafar-los tots-, l'havia de tenir, i he esperat pacientment fins que ha sortit. 

Això ha estat tot. Ja veurem de cara al maig, perquè hi ha un parell de coses que vull i una altra que vaig comprar fa temps però triga en arribar -estava previst, cap problema en aquest sentit- i espero que arribi al maig. Sigui com sigui, a l'abril m'he portat força bé. M'he gastat més diners en llibres i còmics, això sí.


   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...