Què estàs buscant?

dimecres, 18 de març del 2009

Recomanació personal: Battletoads in Ragnarok's World (Gameboy)

El joc que vull recomanar avui té com a protagonistes els Battletoads, personatges que no són desconeguts per als jugadors que van viure la dècada sencera dels 90 amb les mans en diferents comandaments de consoles. Aquests éssers inspirats clarament en les Tortugues Ninja van protagonitzar diversos jocs d'estil beat'em up (ja que hi eren, imitaven també l'estil dels jocs protagonitzats per les tortugues mutants), essent el primer de tots el de la Nintendo el 1991, amb el títol de Battletoads.

Després es va portar a diverses màquines (i una de les seqüeles va ser el curiós crossover Battletoads vs. Double Dragon), entre elles la Game Boy, on tot i tenir el mateix nom era un joc completament diferent pel que feia al disseny de fases. Doncs bé, la portàtil de Nintendo va rebre després, el 1993, una versió de l'original de la NES, aquest cop anomenada Battletoads in Ragnarok's World. Aquest és el joc que jo tenia i el vull recomanar aquí.



Certament és un títol molt divertit, amb tocs d'humor en els atacs, i en tot moment un bon joc de lluita, de repartir llenya, amb fases no precisament fàcils en alguns casos. La de les motos voladores és llegendària, fins al punt que la versió de la NES, no sé si també aquesta de la Gameboy, es consideri com un dels jocs més difícils de la història. Tot i així ho trobo exagerat, ja que jo la de les motos me la vaig passar fa molts anys i no sóc especialment bo. El que no recordo és si la resta del joc també me la vaig passar.

La portada del joc... Ai, que vaig llençar la capsa, inconscient de mi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...