Què estàs buscant?

divendres, 17 de juliol del 2009

Curiositats de la història dels videojocs: errors

Se m'acaba d'acudir una nova subsecció del bloc, dins les curiositats de la història dels videojocs: els errors de programació que es poden trobar en molts títols. És un tema que pot donar per a moltes entregues, així que puc considerar que ha estat una bona idea.



Aquí tenim un recull d'alguns que es poden trobar al Super Mario Bros., tot i que el Youtube està ple d'altres propostes.




Un de divertit, també, del FIFA 09.




Per si no l'heu entès, aquest del Sonic the Hedgehog de la Mega Drive, la cosa està en què la màquina interpreta que caus al buit, quan l'única cosa que ha passat és que has anat més ràpid que la càmera.




Aquest és un dels molts del Super Mario 64. Sembla que en Mario no accepta bé el seu error.




Amb aquest tan divertit del Grand Theft Auto San Andreas queda clar que els errors no són cosa només de l'era anterior a les 3D.




I amb un del Burnout Paradise, que serà l'últim d'avui, som testimonis que a la generació actual encara hi ha lloc per a aquestes petites taques que tenen fins i tot els jocs tècnicament més treballats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...