Què estàs buscant?

dissabte, 27 de febrer del 2010

Petits clàssics: Greendog

El petit clàssic del que parlaré avui és un altre cartutx de la Mega Drive que jo recordo molt de quan sortia al mític programa Videoxoc, de TV3. Jo no hi he jugat mai, però em consta que és un joc força recomanable encara ara. 

 

Greendog: The Beached Surfer Dude! és un títol de la pròpia Sega, protagonitzat per un surfer que diuen que fins i tot era un projecte de mascota de la companyia, però com tots sabem aquest honor se'l va endur un eriçó blau humanoide que, de fet, va protagonitar el seu primer joc abans que el surfer.

El cartutx que avui ens ocupa va sortir el 1992 i és un joc de plataformes força apreciat,  en què hem d'acompanyar el protagonista, que viatja pel món per poder practicar el surf, quan s'emmerda en una aventura després de posar-se un llegendari penjoll asteca i no poder-se'l treure.


Ja es veu que és un videojoc àgil, i sembla divertit. A més, un dels punts més celebrats del títol és precisament la seva banda sonora. Però malgrat tot no va arribar a fer-se'n cap seqüela. Sí que se'n va fer, però, una versió per a la Game Gear el 1993.

 

No n'he trobat cap vídeo, però sí que he pogut provar-lo en un emulador. Per què no n'he pujat cap vídeo? Molt senzill: no he pogut gravar-lo perquè amb aquest emulador no sé com fer-ho... Així que us haureu de refiar de la meva paraula si us dic que el de la Game Gear també sembla força interessant i que gràficament explota la portàtil de Sega. 

I això és tot, com ja he dit no se'n va fer cap seqüela i el Greendog quedarà, d'aquesta manera, com un petit, però molt petit clàssic de la història dels videojocs. 

1 comentari:

  1. Ostres aquest joc, com et va passar a tu, el vaig voler sempre per culpa del videoxoc!!!! El vaig rejugar més endavant i és un joc bastant recomanable de la MegaDrive.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...