Què estàs buscant?

dimecres, 18 d’agost del 2010

Sèries i videojocs: Els Joves

Vosaltres recordeu la sèrie Els Joves? La vèieu? Perquè jo no, però sempre n'he sentit a parlar molt bé. I hi ha a la venda la sèrie completa, que és curta (12 episodis), en un pack de DVD que no només inclou l'àudio català, sinó que està retolat totalment en la nostra llengua. És una raríssima excepció, però també és perquè es tracta d'una emblemàtica sèrie dels primers anys de TV3.


Basat en la sitcom britànica emesa originalment entre 1982 i 1984, el joc va aparèixer el 1986 per a alguns microordinadors d'aquella època. Són l'MSX, el Commodore 64, l'Amstrad CPC i l'Spectrum. A veure quina fila fa:


El de l'Amstrad és el que veiem en aquest vídeo. Gràficament i en termes de jugabilitat el trobo bastant pobre, a veure com és alguna de les altres versions. Vegem la del Commodore 64:


Aquest té uns gràfics més acceptables (el sistema de joc no canvia) i, sobretot, banda sonora. Malauradament no n'he trobat cap de les versions de l'Spectrum i l'MSX, però sí un anunci de l'època, cosa que em dóna una idea per a la propera vegada que parli d'anuncis aquí al bloc:


Molt casolà, aquest anunci. Si no fos pel final no m'acabaria de creure que és un anunci real. Les veus que hi surten, pel que llegeixo, ni tan sols són les de debò. En fi, qui ho hauria dit, que hi havia videojocs d'aquesta sèrie?




4 comentaris:

  1. Recordo que la veia en plena adolescència(que no em va agafar als 80, sinó fa uns deu anys), quan va començar el meu interès per les "tribus urbanes" i la meva anglofília. Però deixant això a part, era una sèrie molt divertida de la que mai m'hagués imaginat que existia un videojoc.

    ResponElimina
  2. Felicitats Moroboshi!!!!

    La sèrie de la meva joventut; la sèrie de la meva vida. No tenia ni la més remota idea, de fet ni ho hagués buscat mai a la vida, que hi haguessin sortit jocs d'aquesta joia.

    Gran apunt. M'ha alegrat el matí!!!

    ResponElimina
  3. Caram, sembla que he fet feliç tota una generació comentant aquest joc! Jo tampoc no en tenia ni idea, que existia, però vaig buscar videojocs basats en sèries i quan vaig veure aquest no me'n vaig poder estar.

    ResponElimina
  4. Realment hi han videojocs de tot xD.
    El que m'hagués agradat molt seria en el seu temps una aventura gráfica tipus Lucas Arts d'aquest grup, segur que hagués estat la bomba :D

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...