Si no vaig errat, em sembla que encara no havia parlat de cap videojoc cancel·lat o no llançat per a la consola-perifèric 32X de la Mega Drive, però sigui com sigui m'ha fet gràcia descobrir aquest, naturalment pel nom i per les implicacions que té aquest "Virtua" en l'Univers Sega, que ens ha brindat clàssics com les franquícies Virtua Fighter, Virtua Tennis, Virtua Racing o Virtua Cop.
El Virtua Hamster no era un dels productes del famós estudi AM2, responsable dels altres títols que sí que s'havien produït sota l'oficiós segell Virtua, i havia de ser per al 32X, però quan aquest va ser descontinuat el 1995 el projecte va quedar cancel·lat tot i que, segons el seu creador, estava acabat en un 99%. Per què no veiem com hauria estat?
No sóc el primer en notar que s'assembla a les pantalles de bonus del Sonic the Hedgehog 2 de la Mega Drive, però deixant de banda aquest tema, estem davant d'un joc del gènere de la velocitat, però en comptes de cotxes, motos o naus hi controlem un hàmster, i els circuits són laberints en 3D.
Naturalment, no estava acabat, es veu molt buit, molt desert, però deu ser que ens falta veure el famós 1% que faltava per polir. De fet, si podem veure aquest vídeo és perquè el portal Sega Saturno, el més important sobre la Saturn en llengua castellana, en va llançar una versió alfa (ni tan sols beta) el 2009, que és la que veiem a les imatges. I és que abans de cancel·lar-se definitivament, el projecte va ser transportat a la Saturn, però ni tan sols així no va veure la llum.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada