Què estàs buscant?

dijous, 17 de març del 2011

Què tenen en comú el Zelda Twilight Princess i el Batman: Arkham Asylum?

Vull dir a banda de ser grans jocs, esclar. Doncs potser us semblarà una ximpleria o una paranoia, però avui, després d'una nova estona llarga jugant al The Legend of Zelda: Twilight Princess, de la Wii però també disponible per a Gamecube, que tenia abandonadíssim des que el vaig comprar fa més de 2 anys, he hagut d'enfrontar-me a l'enemic final del primer temple, una batalla que il·lustra el següent vídeo:



Jo ho he resolt d'una altra manera, més complicada i llarga, però almenys ho he fet per mi mateix, sense haver vist el vídeo abans. La qüestió és que de seguida m'ha vingut a la memòria un altre combat, però d'un joc posterior i completament diferent (poseu el vídeo a partir del minut 2.30 si voleu anar directament a l'enfrontament):



Al Batman: Arkham Asylum, que va sortir el 2009, tres anys més tard que el Zelda de la Wii, i que jo tinc i he acabat en Xbox 360, no sé si els seus creadors s'havien inspirat en el primer combat important del joc de la Wii (i la Gamecube) per crear aquest fotudíssim combat contra la Poison Ivy, però jo trobo que totes dues lluites són força similars. Tampoc no és que el concepte de planta gegant sigui rar ni innovador, i per això mateix és possible que hi hagi altres jocs amb situacions molt semblants, però de totes maneres m'ha fet gràcia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...