Què estàs buscant?

dijous, 12 de març del 2009

Malalts dels videojocs: n'hi ha que ho viuen

Hi ha gent que viu això dels videojocs, i quan dic que ho viu no vull dir que es faci tatuatges relacionats amb aquest món, que també, sinó que trasllada al món real ambientacions dels seus títols preferits o agafa les consoles i els accessoris i els troba una nova utilitat. La setmana que ve miraré de parlar, en aquesta secció, de consoles tunejades...


Hi ha qui diu que la Game Boy, entre la pantalla petita i que no és en color, no es veu bé.


Si mai m'han de segrestar, que em posin en un lloc així...


No em digueu que no us agradaria posar-vos a la pell d'en Mario...



Jo amb aquestes coses no puc, no tinc paciència...



Si ens sobren comandaments de la NES, com a mi, que en tinc 4, sempre podem fer-ne un estoig



O un MP3...



Jo vull viure en aquesta casa!



Ja diuen que hi ha gent enganxada als videojocs...



Ara, per paciència... la de qui hagi fet aquesta NES de peluix... amb pantalla i tot!



Aquest senyor brasiler intenta atracar una casa... amb la pistola de la Master System!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...