Què estàs buscant?

dilluns, 13 de juliol del 2009

Jocs espina: Chip'n Dale (Nintendo)

El joc espina que comentaré avui pot ser que sembli estrany, i ho entenc perfectament. No és un Top 10 de la consola, en aquest cas la NES, ni és d'una temàtica que a la meva edat faci comprensible el meu interès per aconseguir-lo, però per alguna raó la seva existència em va quedar gravada al cervell a l'època en què va sortir comentat a la Hobby Consolas de torn i sempre vaig voler tenir, a banda de la Nintendo, el Chip'n Dale: Rescue Rangers, protagonitzat pels esquirols de Disney més coneguts en aquesta zona com a Chip & Chop.


Aquesta és la caràtula dels Estats Units, però aquí teníem la mateixa. Jo, per desgràcia, me'l vaig comprar quan acabava d'adquirir la consola, a principis de l'any passat, el 2008, i no m'importava gaire que els jocs estiguessin sense capsa, de manera que el tinc únicament amb la funda negra de plàstic i les instruccions, però sé que era aquesta la portada. Em va costar 5 euros i aquell dia em vaig endur també, per aquell preu i en les mateixes condicions, un altre de la Nintendo que sempre havia volgut, el Batman.



Abans he dit que no era dels deu millors de la NES, però és un bon joc de plataformes, a més cooperatiu, que sempre és interessant, i és una creació de la mítica Capcom, durant molts anys encarregada de dur als videojocs qualsevol llicència de la Disney.

Allò passava el 1990, i el mateix any sortia per a ordinador el Chip'n Dale. Rescue Rangers: The Adventure in Nimnul's Castle, una història completament diferent:



Poseu el vídeo sense so, perquè és l'únic que he trobat i hi ha un tio comentant. Però el 1994, a les acaballes del cicle de vida de la 8 bits de sobretaula de Nintendo, el Chip'n Dale: Rescue Rangers 2 representava una digna seqüela del joc que ha centrat l'entrada d'avui, amb millores en tots els aspectes:



Però tot això tenia un origen, i era una sèrie de televisió que TVE va emetre en castellà fa molts anys:



Doncs bé, això és tot per avui, volia recuperar senzillament un joc que sempre havia volgut i que fa un temps vaig aconseguir, que de fet és per això que existeix aquesta secció. Cada cop que em compro algun d'aquests títols que són espines clavades videojoquísticament parlant sento una alegria que només algú en la mateixa situació pot arribar a entendre al 100%. Per als altres intento transmetre-ho el millor que puc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...