Què estàs buscant?

diumenge, 2 d’agost del 2009

Curiositats de la història dels videojocs: errors (2a part)

Tornem amb la segona entrega d'aquesta secció que se'm va acudir fa poc sobre errors de programació presents als videojocs des que existeixen. Són negligències dels seus creadors que de vegades ens ajuden a tirar endavant en el joc (no estic parlant de trucs. Els trucs són intencionats) i en altres ocasions ens fan una mala passada o provoquen efectes estranys i curiosos.



Aquest és de The Sims 2, on per un error de programació un bebè substitueix el que seria una ampolla de cervesa amb què volia jugar el pare.




Aquest del Donkey Kong Country és, pel que sembla, fàcilment reproduïble. I, per cert, no crec que sigui aquesta la imatge que vol donar Nintendo d'un dels seus personatges emblemàtics.




Aquest del Pokémon de la Gameboy és menys espectacular, d'aquells toca-collons més aviat.




Un de l'Astérix de la Master System. Aquestes coses passen al Super Mario Bros. i et permeten saltar-te móns sencers. A l'Astérix no. Per cert, l'accent el poso tancat perquè és el nom del joc, respectant la grafia francesa. Ja sé que en català va amb accent obert.




Ni el mític The Legend of Zelda, el primer de la Nintendo, se salva d'aquestes coses.




I acabo amb aquest del Magical Tree de l'MSX, que us ben prometo que a mi també m'ha passat alguna vegada.


2 comentaris:

  1. Mario Recuero Nogueras2 d’agost del 2009, a les 16:29

    Felicito al autor por esta gran sección, mi favorita del blog. Me divierto mucho con ella, espero que tenga continuación más adelante.

    ResponElimina
  2. Y yo que me alegro. Si te gusta, hubo una primera entrega hace unos días, búscala.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...