Què estàs buscant?

dijous, 10 de setembre de 2009

Curiositats de la història dels videojocs: errors (4a part)

I ja torna a ser aquí una de les seccions preferides pel públic, la dels errors. És normal, perquè és força divertida, i hi deu haver gairebé tants errors com videojocs existeixen, i de totes les èpoques. De les més recents arriba el primer dels que repassarem avui. És del Super Smash Bros. Brawl (Wii).



Seguint una sèrie de requisits (el primer jugador ha de ser de l'equip blau, el segon del vermell, el tercer ha de ser el Luigi de l'equip verd i el quart ha de ser la Princesa Peach de l'equip vermell, i el primer ha de vèncer els altres tres alhora) aconseguim que, a l'entrega de premis, en Luigi i la Peach es "fusionin". S'ha de ser molt friki per descobrir una cosa així!




Aquest és del Super Mario World (Super Nintendo), una situació diguem-ne... claustrofòbica.




En aquest del Ducktales (NES) travessem una paret que se suposa que encara no podem travessar. Potser per això ens castiguen i morim igualment.




I ja hem parlat altres vegades del que passa quan anem massa ràpid als jocs d'en Sonic. Doncs bé, a la Master System, amb el Sonic the Hedgehog d'aquella màquina, també passen coses estranyes.




Un del Jet Set Radio (Dreamcast), un grandíssim joc, d'aquells que no passen a la història dels imprescindibles per vés a saber quin motiu (segurament el fet de ser de Sega hi ha tingut molt a veure). Però fins i tot un títol com aquest té errors...




I per acabar aquest del Megaman 2 (NES), on el joc es torna realment boig. I ara, bona nit i bona hora!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...