Què estàs buscant?

dimecres, 31 de juliol del 2019

Compres: juliol de 2019

Acaba el mes de juliol i, com de costum, faré un repàs de les adquisicions del mes, un setè mes de l'any que semblava que havia de ser una mica més tranquil -que no és que hagi estat de bogeria, però més tranquil sí que l'esperava-, però que al final ha tingut alguna sorpresa o algun imprevist.

No esperava, per exemple, comprar cap joc per a PC, concretament Steam. Però mira, ara que m'ha agafat la dèria de la saga Kunio-kun, vaig fer-hi una ullada i hi vaig veure un joc que només podia tenir així o en PS3, consola que no tinc. I, com que el van posar rebaixadíssim al cap de poc, no calia dir res més.


És el River City Super Sports Challenge All Stars Special, de 2015, que es basa en el River City Super Sports Challenge (Nintendo DS, 2010, però no llançat a Europa) i en el Downtown Nekketsu Kôshinkyoku: Soreyuke Daiundôkai! (Famicom, 1990).


També estava d'oferta aquells dies el Day of The Tentacle Remastered, una versió amb els gràfics polits, no tan pixelats, d'aquest clàssic de les aventures gràfiques de PC que és de les poques coses que conec i he jugat en aquest sistema i d'aquest gènere. 

Doncs bé, tant l'un com l'altre, afortunadament, estan associats al meu compte de Steam, però el meu ordinador no compleix els requisits tècnics per fer-los anar, ni tan sols el DOTT, així que de moment em quedo amb les ganes de jugar-hi.


Una altra cosa inesperada va ser una incorporació a la col·lecció de franc, perquè es tracta d'un regal o una donació. Sempre sento històries de gent que rep donacions per part d'altres persones que fa anys jugaven a videojocs, però ja no, o per la raó que sigui. 

Doncs bé, m'ha tocat a mi, per una vegada, perquè un company de feina tenia per casa l'Stunt Race FX de la Super Nintendo complet, i com que ja no tenia la consola va decidir donar-me'l. Gràcies, José Luís!


El tenia claríssim, aquest: ja vaig recomanar, quan me'l vaig acabar, el Dragon Quest Builders, llançat per a la Switch a principis de 2018 però que no m'he acabat fins fa poc més d'un mes. I, com estava previst, la segona part sortia aquest juliol, i evidentment també me l'he comprat. El Dragon Quest Builders 2, però, no tenia la portada japonesa, a diferència del que passava amb el primer, i per tant es perdia la il·lustració del mestre Akira Toriyama...



...Fins que el vaig desprecintar i vaig descobrir que la portada era reversible, de manera que la vaig canviar de seguida i ara ja tinc la capsa del joc tal com desitjava. 

No hi jugaré de seguida, però. Potser ni tan sols aviat. Fa massa poc que em vaig acabar l'altre, estic embolicat amb un altre Dragon Quest, concretament el Dragon Quest IX, i també vull variar. Però l'havia de tenir tant sí com no.


Aquest no ha estat una sorpresa, però tampoc tenia data concreta: l'Starlink: Battle for Atlas és una proposta d'Ubisoft que es va fúmer una patacada comercial de la qual parlaran els llibres d'Història durant generacions.

Tot perquè l'era dels toys-to-life, és a dir els videojocs en què es fan servir ninotets i peces físiques reals per reflectir-los a la pantalla a través d'un dispositiu, ja ha passat, i perquè en aquest cas concret no es va explicar gaire bé, de manera que es percebia com un sistema complicat i poc atractiu. 

Però de sentir-ne parlar la gent, i de llegir coses molt bones sobre el joc per part dels que sí que se l'havien comprat, vaig decidir que algun dia me'l compraria, i ho havia de fer en versió Switch, que té en exclusiva el ninot d'en Fox McCloud de la saga Star Fox i la seva nau Arwing. El vaig adquirir quan va estar a un preu irresistible, i aquí el tenim.



I aquesta última compra, l'R-Type Dimensions EX (que conté l'R-Type i l'R-Type II de recreativa en versió original i també remasteritzada) no sabia ben bé quan la tindria, perquè es tracta d'una edició limitada feta per Strictly Limited Games d'un títol digital, i tot i que la vaig pagar al febrer, estava prevista per al maig i s'ha anat retardant, de manera que fins ara no l'he tingut. 


Aquí m'heu pogut veure fent el meu tradicional unboxing quan es tracta d'una edició col·leccionista, com és el cas. Perquè aquesta edició física limitada també es podia comprar en versió estàndard (la capsa amb el joc dins i prou), però ja que l'R-Type Dimensions el tenia per a la Xbox 360 en format digital, si me'l tornava a comprar en Switch per aprofitar la portabilitat de la consola havia de ser per tenir-ne l'edició física, disponible per primer cop i, posats a fer, l'edició col·leccionista.

I això ha estat tot, amigues i amics. El mes que ve... auguro alguna compreta digital i, de físiques, ben poques, però ja ho veurem.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...