Què estàs buscant?

dimecres, 4 de març del 2009

Curiositats de la història dels videojocs: anuncis (3a part)

Com els meus milions de seguidors deuen haver notat, en els últims dos dies no hi ha hagut actualització del bloc. Bé, concretament no n'hi va haver dilluns, però avui moralment encara és dimarts, encara que siguin les 0.44 quan començo aquest article. 

Això obeeix a un motiu justificat: era de vacances. I malgrat tot ahir dilluns volia satisfer els meus lectors i penjar una nova entrega de "Curiositats de la història dels videojocs: anuncis", perquè l'hotel on m'allotjava disposava d'internet, però... la connexió era molt dolenta, anava molt lent i no permetia copiar vídeos del Youtube. A més a més, el material sobre el qual volia parlar ja no hi és, de manera que tot plegat em va fúmer el pla enlaire, així que avui faig una nova entrega d'anuncis, però diferent de la que tenia pensada.
En aquest cas no són anuncis en vídeo, sinó en format paper (evidentment escanejat), de campanyes de publicitat antigues de Sega als Estats Units.


Com es pot veure, la idea era fer-ho picant i amb doble sentit. Com diu l'anunci, com més hi jugues, més dur es torna. Encara que no ho sembli, el que s'anunciava era l'Arcade Stick de la Mega Drive.


Aquest altre presenta la portàtil de Sega, la Game Gear, com una alternativa per fer amb les mans que... no et deixa cec! I la lletra petita descriu la consola sempre amb frases amb doble sentit que parlen de satisfer les teves fantasies jugant tu sol i coses així.

Realment Sega, malgrat que perdia la guerra de les consoles a cada generació, més o menys estrepitosament, feia uns anuncis d'allò més sorprenents i de vegades estranys, com aquells del Canal Pirata Sega, dels que parlaré més endavant.


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...