Què estàs buscant?

dilluns, 6 d’abril del 2009

Malalts dels videojocs: Mario Kart a la vida real

Torna després d'un temps una altra secció que semblava que hagués deixat de banda, "Malalts dels videojocs". Avui volia que coneguéssiu gent sonada pel Mario Kart, cosa que entenc perfectament, perquè aquesta saga de Nintendo és una de les coses més addictives que s'han fet mai, amb el permís del Sunny Delight de llimona, els Filipinos (i succedanis) de xocolata blanca i les patates fregides.

Aquests hi posen molta voluntat, però no els queda gaire realista. Això sí, s'ho passen pipa.




I aquest dos nens fan servir la tècnica de l'stop motion, però també els queda còmic.




Si jo vaig pel carrer conduint i veig el tio del següent vídeo segur que tinc un accident de l'atac de riure que m'agafa:




En fi, que és una saga que desperta passions, com es pot veure. I no és estrany, com he dit abans. Sí, no us preocupeu, que un dia hi haurà un article dedicat a la saga dins "Grans sagues de la història dels videojocs".


2 comentaris:

  1. Hòstia que bo! A veure si penjes els videos que vaig publicar al Facebook del Donkey Kong clàssic en Beatbox! Video que em va fer plorar de riure al escoltar els FX! Així com també els videos del Doom amb efectes de so fets amb la boca! Quin riure...!!!

    ResponElimina
  2. Va, què collons, aqui el poso:

    http://www.youtube.com/watch?v=Y45f3eA0UjE&feature=related

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...