Què estàs buscant?

dijous, 13 d’agost del 2009

Compres: Dragon Quest Swords. La Reina Enmascarada y la Torre de los Espejos (Wii)

Se m'ha acudit inaugurar una nova secció que en realitat hauria tingut molt més sentit fa mesos, quan comprava i comprava sense parar, però mira, coses de la vida, he volgut fer-la ara que ja no compro, pràcticament. Malgrat tot, de tant en tant em faig amb alguna coseta, i la meva última adquisició és el Dragon Quest Swords: La Reina Enmascarada y la Torre de los Espejos, de la Wii.


Ja vaig parlar aquí de com n'és d'important l'univers Dragon Quest dins els videojocs i com m'havia captivat. A Occident n'han sortit molt pocs, i un dels que ho han fet ha estat aquest spin-off de 2007, amb un sistema de joc completament diferent del que és habitual en la saga, fet pensant únicament en el Wiimote de la Wii, i considerat per la crítica com a un bon joc, però bo i prou, ni notable ni excel·lent. El cas és que, sumades a aquest nou sistema, hi ha l'avorrida linialitat pròpia d'un joc que en el fons és com els de pistola, però amb espasa, i una durada molt inferior als títols RPG que conformen la línia principal de la franquícia.

Quan va sortir no em va cridar l'atenció perquè em va fer enrere tot això que en deien, però amb el temps vaig decidir que me'l compraria quan baixés de preu, perquè m'encanta Dragon Quest. Doncs ha baixat. Almenys a Anglaterra, d'on l'he comprat per internet, a 9,35 euros amb enviament inclòs, i de primera mà! Ja tinc ganes de provar-lo!



Aquí en tenim uns minuts. Qualsevol diria que és un Dragon Quest, si no fos pels dissenys de l'Akira Toriyama, amb els seus monstres inconfusibles i presents a tota la saga, però tot i que no és representatiu de la franquícia volia tenir-lo i ja és meu, a l'espera que m'arribi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...