Què estàs buscant?

dissabte, 5 de març del 2011

Jocs de la meva infantesa: The Amazing Spider-man (Gameboy)

Parlar dels videojocs protagonitzats per (o on hi apareix) l'Spider-man seria una tasca bastant llarga i en tot cas no tinc pensat dur-la a terme avui. El que faré, en comptes d'això, serà parlar del segon joc que vaig tenir per a la Gameboy, i que em va enganxar molt (però que no em vaig arribar a acabar mai): el The Amazing Spider-man



A mi m'agradava molt, tot i que reconec que els controls eren bastant durets i que costava moure's amb agilitat, precisament una de les característiques més importants del personatge, però és divertit,  hi surten alguns dels enemics més emblemàtics d'en Peter Parker (que han segrestat la Mary Jane, com si es tractés del Donkey Kong) i té prou nivells i prou difícils per als estàndars de l'època, any 1990 concretament en aquest cas. Llegeixo que en van sortir dues seqüeles, que no van tenir gaire èxit de crítica: 


El The Amazing Spider-man 2, de 1992, també arribava gràcies a LJN, però era bastant més dolent, i al vídeo es nota, tant pels gràfics com pels controls i la seva exagerada dificultat. El mateix passaria amb l'Spider-man 3: Invasion of the Spider-slayers, de 1993:



Només l'he trobat amb l'emulador del Super Gameboy, però tant li fa, només volia mostrar-lo. Així doncs, van sortir 3 videojocs de l'Spider-man per a la Gameboy, títols que no tenien versions per a les altres consoles, i dels quals només un valia realment la pena (sense exagerar, tampoc), que és el que tinc jo. Un videojoc que em va anar molt bé per distreure'm, perquè jo tenia 10 anys i justament feia uns dies que s'havia mort la meva àvia. Mai no podré evitar associar-lo a aquells tristíssims dies, això sí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...