Què estàs buscant?

divendres, 6 de maig del 2011

Els més difícils: Ninja Gaiden Black

Abans de començar vull avisar: no sóc a l'ordinador de casa, que té el problema de la pantalla blava de Windows Vista i en aquests moments no té accés a internet. Per tant, després d'aquesta entrada que faig des del portàtil dels meus pares no sé quan tornaré a poder-vos-en oferir una de nova. Si diumenge ja la veieu voldrà dir que he recuperat feliçment el meu ordinador. Si no, si d'aquí a dos dies encara no tinc el problema solucionat, us asseguro que jo seré el primer afectat per aquesta crisi que causa estralls especialment a aquells que som simples usuaris normalets dels ordinadors i que no tenim ni coneixements tècnics ni costum de formatejar el PC i perdre tot el que hi tenim. 

Així que començaré el cap de setmana amb una entrada que en el pitjor dels casos serà l'última en uns quants dies. I ja que la situació és difícil, parlaré d'un dels videojocs més difícils que hi ha: Ninja Gaiden Black.


Aquest joc era en realitat l'expansió de 2005 del Ninja Gaiden de l'any anterior, exclusiu de la primera Xbox (però disponible per a la Playstation 3 com a Ninja Gaiden Sigma des de 2007). I consistia en el joc original més nous enemics (com els rat-penats explosius del vídeo, molt simpàtics), una modalitat de missions, els packs descarregables inclosos i dos nous nivells de dificultat: un per sota, anomenat Ninja Dog i que naixia de les queixes per la dificultat del joc, i un per sobre, el Ninja Master, que diuen que és impossible i que molt poca gent ha aconseguit acabar-lo. 

El Ninja Dog, pel que sembla (ho comprovaré quan pugui comprar-me aquest títol, que malgrat tot no em desanima), es mofa del jugador fent, per exemple, que la seva enamorada el tracti com a un inferior. Però l'altre, el Ninja Master, fa que els enemics siguin encara més hàbils i més difícils de derrotar, per si no n'hi havia prou. 


Vaja, jo no he jugat a aquest joc i per tant no he fet aquesta missió en cap dels seus nivells de dificultat, però puc percebre la tensió que deu sentir el jugador que va fer el vídeo, i el crit que devia clavar en derrotar l'enemic a l'últim sospir, a un toc de la mort.

He de reconèixer que si bé sé de què em parlen quan em diuen "Ninja Gaiden", l'únic títol que tinc de la saga és el Ninja Gaiden II, exclusiu de la Xbox 360, i ja em sembla molt difícil. No m'ho semblava al principi, però ara estic encallat al final boss de la segona pantalla i és desesperant. El pitjor de tot és que hi jugo en el nivell de dificultat mitjà, però sé que en acabar el joc se'n destapen com a mínim tres més. Què hi podria fer, jo, al Ninja Gaiden Black?

Tot i així, tinc ganes de tornar-ho a intentar, perquè al marge de la seva excessiva dificultat aquests jocs són molt divertits i tenen unes característiques tècniques impressionants. Cap amant dels videojocs d'acció no s'hauria de perdre almenys l'oportunitat de provar aquest títol d'acció i aventures, més concretament (tot i que aquest nom ja no es fa servir gaire) un beat'em up com una casa de pagès. Tant el Ninja Gaiden Black (o Sigma) com el Ninja Gaiden II

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...