Què estàs buscant?

dijous, 1 de novembre del 2012

Petits clàssics: Blast Corps

Quan va sortir la Nintendo 64 recordo que vaig al·lucinar com qualsevol nano de la meva edat (llavors 14 anys) i que la volia, però no la vaig tenir llavors, sinó —com tantes altres consoles que m'he anat comprant amb els anys— quan ja era considerada retro. Però recordo que un dels jocs que em cridaven més l'atenció, a banda dels més coneguts com ara el Super Mario 64 i el Mario Kart 64, era el Blast Corps


Se'n va encarregar la reputada companyia desenvolupadora Rare i va sortir per a les Nintendo 64 el 1997. Recordo que el seu concepte, senzill, em va atraure des del principi, i actualment encara no he tingut la sort de provar-lo: es tracta d'emprar un seguit de vehicles de demolició per a "netejar" la ruta per on va un camió que duu míssils nuclears i que no ha de topar amb res, perquè de fet ja es dirigeix a un lloc segur on explotaran aquests dispositius a causa de les pèrdues que pateixen.

Per tant, tenim carta blanca per a destruir-ho tot amb l'excusa d'evitar un mal major, de manera que el Blast Corps en realitat ens demana que fem el brètol i podem anar-nos-en a dormir tranquils sabent que les associacions més conservadores no poden considerar perjudicial el joc.


I acabo posant-ne l'anunci japonès, que com sempre és curiós de veure, si bé no és espectacular ni esbojarrat com en alguns casos que hem vist a la secció corresponent. Allà es va anomenar Blast Dozer. Pel que fa a possibles seqüeles, els seus creadors se les van plantejar, però van decidir que la seva idea va ser plasmada al 100% amb aquest joc, de manera que no van voler allargar innecessàriament la franquícia. Un aplaudiment, no tothom demostra aquesta honestedat al món dels videojocs.

Un amic que tenia la consola quan era petit em va dir que li sonava que aquest joc el tenia, i que me'l donaria (juntament amb els altres) perquè l'alternativa era llençar-lo. D'això en fa potser 2 anys. No crec que llegeixi aquesta entrada, però si ho fa... vull els jocs! 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...