Què estàs buscant?

dimarts, 28 de febrer del 2017

Compres: Febrer de 2017

Un altre mes en què han entrat molts jocs a casa, no me n'amagaré, ans al contrari. Un cop més, faig una entrada sobre els videojocs que m'he comprat o he aconseguit d'una manera o una altra. Comencem sense més xerrameca!


L'he esborrat de l'entrada de gener (on la imatge era treta d'internet perquè quan es va publicar no m'havia arribat) i l'he passat aquí perquè, de fet, han trigat molt a portar-me'l i l'he rebut ben entrat febrer: el Killer Instinct: Definitive Edition, la versió física amb tot el contingut que hi havia disponible quan va sortir al setembre (ara surten nous personatges i són de pagament) d'aquest títol que és un reboot de la saga de Rare que va començar a les recreatives i a la Super Nintendo i la Game Boy, i que només s'havia pogut tornar a veure a la Nintendo 64, fins que el 2013 va ser joc de sortida de la Xbox One.

Episòdic, això sí, que ara està de moda aquest format, però almenys l'edició física té tota la història i inclou la banda sonora en CD, cosa rara actualment. Quan no tenia clar si em compraria la consola actual de Microsoft o la de Sony hi va haver uns mesos que em decantava per la PlayStation 4 i un dels jocs pels quals em sabia greu era aquest Killer Instinct. Ara, però, ja el tinc. I gràcies a la branca britànica de Game ha estat per 17 euros i escaig, al canvi.


Un joc darrere del qual anava des de feia temps, i això que encara no m'he comprat els dos primers de la saga en Saturn (sí que tinc, però, i afortunadament des de la seva època, el Panzer Dragoon Saga, cotitzadíssim actualment). 

El Panzer Dragoon Orta és un dels títols més recomanats de la primera Xbox, un clàssic del seu catàleg i un clàssic dins la Sega postfabricant de consoles. Després d'anys de seguir-lo i veure per on es movia la cosa trobo que per 22 euros i escaig (enviament inclòs) no és cap ganga, però sí que està força bé.


Dels dos jocs que regalaven amb l'Xbox Live Gold aquest mes un ja el tenia i l'altre era aquest, el Star Wars: The Force Unleashed de la Xbox 360. No formava part de la meva llista de desitjos, ni de bon tros, però per 0 euros el provaré.



Aprofitant el saldo que encara em quedava del que Microsoft em va donar pel registre de la Xbox One durant el Black Friday he adquirit més títols digitals, un d'ells aquest Castlevania: Symphony of the Night, aclamat per tothom, per a la Xbox 360, que va sortir originalment per a la PlayStation i va ser portat a la Saturn, tot generant discussions encara vigents sobre quina versió és millor, però totes dues són molt cares actualment (sobretot la de la Saturn), de manera que per 3,79 € que en realitat no he hagut de pagar ho he vist molt clar.


L'altre en realitat són 3, perquè es tracta del Devil May Cry HD Collection, també per a la Xbox 360, que inclou les tres primeres entregues d'una saga que va començar a la PlayStation 2 i que evidentment coneixia, però mai no hi he jugat.

Tinc la PS2, però no hi jugo mai, de manera que em quedo amb aquesta remasterització en alta definició i l'he agafat digital (doble traïció, doncs, a la meva filosofia purista), perquè per 3,99 € era més que atractiva. En aquest cas hi he hagut de posar un euro i escaig perquè el saldo no ho cobria tot, però crec que val la pena a canvi de tres clàssics moderns com aquests.


Ja fora de saldo regalat, però per només 2,99 € gràcies a una oferta temporal, he adquirit també en format digital un clàssic modern que quan va sortir em cridava molt l'atenció, però que vaig deixar córrer.

És el Catherine, un joc de plataformes i trencaclosques de culte amb dificultat llegendària, però que és prou original i que tenia ganes de provar. Ara ja forma part de la meva "feina acumulada" al disc dur de la Xbox 360.


I ni una cosa ni l'altra: tenia una mica de saldo en moneda brasilera dels basars digitals de la Xbox One i com que no es pot comprar res afegint amb targeta el que falti (com sí que passa amb el basar local), no sabia en què m'ho gastaria, de manera que es pot dir que això ho vaig pagar per avançat, però no em resta diners ara.

En fi, estava d'oferta en general però precisament al basar brasiler, per 3 euros i escaig, estava més barat que en cap altre el pack Metro Redux, que conté les versions remasteritzades i amb tot el contingut extra dels aclamats FPS post-apocalíptics ambientats a Moscou Metro 2033 i Metro: Last Light.


Acabo, ara sí. El Lego Batman 3: Beyond Gotham el volia en format físic, però el cert és que els de Lego no tenen mai noves edicions amb el contingut extra inclòs. Aprofitant que estava d'oferta en format digital (també l'edició de luxe amb els DLC, la que m'interessava), i que els 26 euros espanyols es convertien en 13,22 € al basar dels Estats Units, no m'hi he pogut resistir. Tot i que encara no m'he acabat el primer Lego Batman ni tinc el segon.

I això ha estat tot, que no és poc. Ja no goso pronosticar quan serà, ni com, la propera entrada sobre compres, però per molt que aconsegueixi bons preus o que moltes coses les comenci a agafar digitals -perquè no existeixen en físic o perquè són molt més barates així-, la qüestió és que se m'acaba el temps, que abans ja era insuficient, i potser ja va sent hora d'afluixar.




9 comentaris:

  1. Resumint, que per l'aniversari videojocs 0 jajaja
    que a l'agost hauràs d'estar amb la Sara! jejeje :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo continuo volent coses i les aniré comprant, però he de reduir per molt que siguin bons preus.

      Ja compto amb una reducció dramàtica del temps de videojocs a casa (al bus continuarà igual), és per això que últimament jugo tant com puc, per aprofitar i anar acabant jocs mentre encara puc.

      Elimina
    2. podràs jugar igualment... sense cridar ni fer bots XD

      Elimina
    3. Compto que no, s'ha d'estar bastant pendent dels bebès, però en tot cas més motius em dónes per continuar comprant xD

      Elimina
  2. Noo perquè ja tens massa cosa i no pots jugar a tot. Acaba el que tens i ja compraràs o al final no cabrem a casa xDDDD :P

    ResponElimina
  3. Em vaig llegir una mica més del primer terç del Metro 2033 i el vaig abandonar. El llibre no em va enganxar prou, trobo que per ser un llibre d’acció li falta acció, i per ser un llibre d’intriga li falten elements intrigants, no se si m’explico. Tampoc m’ha agradat gens tot aquest tema dels somnis amb significat ocult, els personatges visionaris perquè sí, i que el protagonista sigui algú “especial”. Espero que el joc sigui millor que el sobrevalorat llibre.

    ResponElimina
  4. Em vaig llegir una mica més del primer terç del Metro 2033 i el vaig abandonar. El llibre no em va enganxar prou, trobo que per ser un llibre d’acció li falta acció, i per ser un llibre d’intriga li falten elements intrigants, no se si m’explico. Tampoc m’ha agradat gens tot aquest tema dels somnis amb significat ocult, els personatges visionaris perquè sí, i que el protagonista sigui algú “especial”. Espero que el joc sigui millor que el sobrevalorat llibre.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...