Què estàs buscant?

divendres, 30 de març del 2018

Compres: març de 2018

Continua, feliçment per a la meva butxaca o la meva salut econòmica, la contenció consumidora, i aquest mes de març han estat també poques les incorporacions a la meva col·lecció de videojocs.

A més, ha estat el meu aniversari, de manera que les que hi ha hagut han estat en bona part regals i, per tant, no m'he gastat ni un cèntim. I ja puc dir que la fita d'un joc físic al mes com a màxim ha estat, aquest cop, assolida i superada, cosa que em dona marge per si algun mes, més endavant, n'entren dos en comptes d'un.


El que sí que m'he comprat ha estat l'Slime-san, un títol digital indie per a la Switch de mecànica molt similar al mític Super Meat Boy que em va agradar en provar-lo a la demo, però que a més es tracta d'un dels excepcionals exemples de com tractar bé el consumidor.

La companyia que el va desenvolupar, Fabraz, l'ha actualitzat amb moltíssim contingut que se sumava a tot el que ja portava, ho ha fet de franc i, per celebrar-ho, a sobre ha tingut temporalment d'oferta el joc original. Què més es pot demanar?


Com a regal he tingut el Kirby Star Allies, la nova entrega de la saga, que debuta a la Switch i que presenta una proposta enfocada al multijugador, però que està adaptada també a aquells que juguem en solitari.

Diuen que és més fàcil i curt que mai -característiques típiques dels jocs de la saga-, però aquest personatge i el seu univers a mi m'agraden molt des que vaig jugar al Kirby's Dream Land de la Game Boy, que tenia la meva germana -i que em vaig comprar jo mateix fa poc-, i no em fa res.


I l'altre regal en realitat són 4 jocs, concretament Halo: Combat Evolved - Anniversary, Halo 2 - Anniversary, Halo 3 i Halo 4, dins el recopilatori Halo: The Master Chief Collection, per a la Xbox One.

Reconec que al principi no m'interessava, perquè ja tenia els 3 primers títols, dos d'ells a la Xbox i el tercer a la Xbox 360, però com que en realitat no hi he jugat i aquí venen recopilats per a una consola que faig servir més, i amb rentat de cara gràfic (llevat del 3, que es queda com era en Xbox 360) a més d'extres, i a sobre estava baratet, l'he demanat.

Això ha estat tot, aquest mes. Com podeu veure, bondat. Caldrà veure què passa en un mes que no hi ha regals, però ja avanço que els propers 3 mesos hi ha novetats interessants i m'hauré de buscar excuses per explicar les compres (i ja en tinc algunes de preparades).


1 comentari:

  1. D´els que t´has agenciat aquest mes, el que més m´agrada, sense cap mena de dubtes, es el recopilatori dels Halo, grandíssims jocs, els 4, encara que molta gent digui que després del 3 baixa molt el nivell de la saga, jo penso que aquesta mena d´opinions están molt condicionades per sapiguer que la cuarta part ja no la fa Bungie. El cas es que et recomano gaudir-los, sobretot amb companyía, jo tinc la sort de jugar força sovint amb la meva xicota i l´experiencia es impressionant, de totes totes.

    Dels altres dos jocs no puc opinar perque no tinc la Switch, així que ni els he provat, pero em fan molta curiositat, un perque es en Kirby, que si més no, acostumen a ser jocs força fácils, també es veritat que son força entretinguts, i l´altre per aixó que dius que s´assembla al Super Meat Boy.

    En fi, que pots estar ben content.

    Dew!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...