Què estàs buscant?

dilluns, 5 de juliol del 2010

Compres: MadWorld (Wii)

Aquesta que comentaré avui no és una compra d'aquelles que em costen tant d'aconseguir i que pertanyen a la secció Jocs espina, però sí que fa molts mesos que tenia ganes de fer-la, perquè ja fa molt temps que tenen aquest videojoc a un preu extremadament baix, i l'altre dia em vaig decidir, finalment, a adquirir un dels títols més recomanats per a jugadors adults de la Wii. 


El MadWorld és un violent videojoc creat per Platinum Games i distribuït per Sega que aconsegueix, amb èxit, demostrar que la Wii, un sistema que té la imatge de consola exclusivament per a nens petits i mestresses de casa, també pot comptar amb jocs per a jugadors de tota la vida al seu catàleg.

Va sortir el 2009 (2010 al Japó) i va sorprendre el món amb la seva extrema violència i la seva estètica molt Sin City, en què tot és en blanc i negre llevat de la sang, vermella com tots sabem, i alguna onomatopeia de color groc.


Què? Mola, eh? No és el primer videojoc violent de la Wii, també tenim el No More Heroes i la seva seqüela, però aquest els supera tots dos en aquest aspecte. 

Malauradament, però, sembla que no en veurem la segona part, si més no amb la col·laboració de Sega, que es veu que està interessada en fer més jocs per a adults, però no tan violents. També és cert que, tot i les bones puntuacions per part de la crítica, les vendes no van acompanyar gaire. I jo encara no l'he rebut, però estic segur que m'agradarà molt.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...