Què estàs buscant?

diumenge, 22 d’agost del 2010

Jocs que no van veure la llum: Psy-phi (arcade)

Les consoles no són les úniques que esperen videojocs que al final no arriben a sortir. També passa amb les recreatives, i en el cas que veurem avui de vegades es tracta de projectes que havien despertat expectació. I no és gens estrany, tenint en compte que aquest era un joc dissenyat pel mític Yu Suzuki, un home de Sega de tota la vida que és el responsable de títols i franquícies com ara Out Run, After Burner, Space Harrier, Virtua Fighter, Daytona USA, Virtua Cop, Hang-On o Shenmue


S'esperava que el Psy-Phi arribés als salons recreatius, i era un joc de lluita no convencional i amb control tàctil, una aposta que només pel fet d'haver sorgit a la ment d'un home amb aquell currículum ja es mereixia les esperances que s'hi van dipositar, però no va veure la llum.



Malgrat el que es veu en aquestes imatges (i no em refereixo al fet que els japonesos sembla que vagin una mica perduts amb el sistema de joc), el Psy-Phi no va arribar als centres arcade, i només el van poder provar aquells que van assistir a determinades convencions, perquè quan les màquines ja eren en vaixells, preparades per distribuir-se al món (és a dir, al Japó), Sega va aturar la cadena i mai no en va donar cap explicació coneguda. 

L'últim que se n'ha sabut és que el mestre Suzuki tenia pensat anunciar al saló E3 un videojoc cancel·lat anys enrere que faria ús del nou detector de moviment de la Playstation 3 i s'especulava amb què seria aquest, però la cosa s'ha quedat en un rumor, perquè el senyor Suzuki ni tan sols era a l'stand de Sega. Quin misteri, tu...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...