Quan pensem en la franquícia Call of Duty estem parlant d'autèntics èxits que trenquen rècords i ajuden a vendre les consoles per a les quals es dissenyen. Sens dubte la saga de FPS d'Activision s'ho ha guanyat amb obres mestres del gènere (encara que personalment no en sigui seguidor), i quan els usuaris veuen un nou videojoc que duu aquesta marca se l'apunta a la llista de futuribles, però no sempre és una decisió encertada.
Amb més de 100 milions de còpies venudes dels seus jocs i només per darrere de les franquícies d'en Mario, els Pokémon i la família formada pels Wii Sports i companyia, la saga fa 10 anys aquest 2013 i una de les subsèries més destacades que ha tingut ha estat Black Ops, de manera que quan el 2012 va sortir per a la nova Playstation Vita el Call of Duty: Black Ops Declassified estava clar que seria un èxit de vendes... però resulta que és la vergonya de la família.
No podem culpar cap propietari de la portàtil més recent de Sony per precipitar-se a comprar aquest títol en veure'l a la venda, la reputació de la saga el precedia, però si tots aquells que el van adquirir haguessin llegit alguna crítica abans de gastar-se els diners hauria anat molt millor.
Sembla que el joc té diversos problemes greus, entre els quals una campanya individual massa curta (parlen d'aproximadament una hora de durada), un joc en línia que no acaba d'anar bé, una intel·ligència artificial dels enemics molt pobra i alguns glitches que contribueixen a fer caure el producte a l'abisme dels despropòsits.
És evident que cadascú té la seva opinió, però per molt espectaculars que siguin els anuncis, si una web que fa notes
mitjanes basant-se en desenes de ressenyes com és GameRankings diu que
és el pitjor videojoc de la PS Vita amb un 33% de mitjana, no feu cas de les paraules "Call of Duty" i fugiu-ne.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada