Què estàs buscant?

dimarts, 31 d’octubre del 2017

Compres: octubre de 2017

Ja ho vaig pronosticar el mes passat i pel bé de la meva economia s'ha fet realitat: aquest mes ha estat molt més tranquil pel que fa a compres de videojocs, i encara ho ha estat més perquè una reserva que tenia feta pateix un retard d'un o diversos mesos segons la font. 

Aprofito l'avinentesa per anunciar que, a partir d'ara, no posaré el que m'han costat les coses, perquè tampoc no té gaire sentit, llevat que siguin casos excepcionals, i també és així com va començar aquesta secció. En general, però, ja dic que gairebé sempre compro amb alguna mena de descompte. Comencem.


El mes començava amb el llançament del Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions, el remake per a la Nintendo 3DS del primer títol de la saga dels RPG Mario & Luigi, i per a acompanyar-lo es posaven a la venda també dos nous amiibos, el d'en Goomba i el d'en Koopa Troopa, aquest últim un de molt desitjat per mi des d'abans que se n'anunciés la producció.

Tenen funcions dins el joc -concretament en aquest afegit que és la part del Bowser's Minions-, però la meva consola és el model original i només és compatible amb els ninots a través d'un adaptador NFC que no tinc ni tampoc vull gaire. A més, jo els amiibos els tinc per decorar

Pel que fa al videojoc, vaig decidir comprar-lo després de donar-hi moltes voltes i tenir molts dubtes, perquè l'original de la Game Boy Advance tampoc va tan car i, sobretot, perquè m'empipa la tendència actual a fomentar l'ús de la consola sense les seves 3D -fins al punt que Nintendo n'ha fabricat alguns models que ni tan sols permeten emprar aquesta característica que definia i era el punt fort de la portàtil en el seu origen, i que en tot cas es podia desactivar movent un botonet-, i que augmentin cada cop més els videojocs de la 3DS, com és el cas d'aquest, que es programen sense l'efecte tridimensional és quelcom que em fa molta ràbia, perquè encara que no siguem majoria, els defensors d'aquesta característica no volem que ens en treguin l'opció. Finalment, però, el vaig comprar perquè em va sortir bé de preu i tinc ganes de jugar-hi.


Fa un any no m'hauria cregut que arribaria a pagar per un videojoc per a mòbils i tablets, però quan va sortir el Super Mario Run vaig afirmar que, un cop arribés als dispositius Android després de l'exclusivitat temporal per a iPhone, el compraria per poder-ne gaudir més enllà del primer tast gratuït. Al capdavall és un títol d'en Mario, i oficial.

I així ha estat, però això sí, m'he esperat a una important rebaixa que ha fet Nintendo i que ha permès comprar-lo durant uns dies un 45% més barat, gairebé a meitat de preu.


Encara no m'he acabat, ni de bon tros, el primer Gears of War, de la Xbox 360, però em vaig comprar el 2 i fa un temps vaig adquirir el contingut addicional per al joc individual d'aquella segona part. L'equivalent en el cas de la tercera entrega, RAAM's Shadow, era molt més car, però per fi ha aparegut rebaixat notablement, i ja tinc tot el DLC per a campanya individual d'aquest Gears of War 3 que, de fet, encara no posseeixo, però que està en camí perquè el mateix dia que adquiria aquest complement digital guanyava també una subhasta del joc per eBay.


Ara que m'estic acabant el primer Assassin's Creed (per fi) de la Xbox 360, i aprofitant que estava d'oferta, he adquirit també l'Assassin's Creed: The Ezio Collection per a la Xbox One, amb versions gràficament polides dels títols Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood i Assassin's Creed: Revelations, originalment llançats per a Xbox 360, PlayStation 3 i PC.

Vaig tan endarrerit amb la saga que un recopilatori així em facilita molt la vida, tant logística com econòmicament, i més quan inclou els continguts descarregables de la campanya individual, que són els que més m'interessen, a més d'uns curtmetratges anomenats Lineage i Embers, respectivament d'imatge real i de dibuixos animats.


Finalment, la compra estrella del mes, el Super Mario Odyssey, el primer Mario de la Switch, que tothom esperava amb candeletes i que vam tenir la sorpresa, fa uns mesos, que de desembre passava a octubre.

I tothom n'està quedant encantant, també jo, perquè és una meravella de joc, almenys pel que he vist en les aproximadament 5 horetes que li he pogut dedicar fins ara. Per cert, és el primer joc de plataformes d'en Mario que compro de sortida!

Això ha estat tot pel que fa al mes d'octubre en qüestions videojoquístiques, i pel que fa al novembre... tot depèn de què passi pel Black Friday i si hi ha ofertes digitals interessants o no, de manera que no goso fer prediccions.




1 comentari:

  1. Explica'ls-hi a la resta de catalans que aquest mes ha estat tranquil xD

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...