Què estàs buscant?

dissabte, 7 de març del 2009

Jocs de la meva infantesa: Track & Field (MSX)

Torno a parlar d'un joc de l'MSX, ja que aquesta és l'única secció que faig que repassa la història dels videojocs des d'un punt de vista cronològic. Un altre dels títols que em tenien enganxat a l'MSX era el mític Track & Field, també conegut com a Hyper Olimpic (n'hi havia 2, tots dos de 1984). És un clàssic de Konami que ens presentava reptes en forma de proves olímpiques, amb els característics ninotets bigotuts de la companyia.



Com molts títols de la MSX que ressenyaré al bloc, Hyper Olimpic continua enganxant encara ara, i la seva mecànica senzilla, prémer els botons com més ràpid millor i, segons en quines proves de llançament, prémer el botó i deixar-lo anar en el moment precís, convida a intentar superar els rècords que se'ns proposen. A més, cada entrega del títol oferia esports diferents:



No van ser aquests dos els únics jocs d'esports creats per Konami, però sí que eren els basats en la recreativa Track & Field (juntament amb la seqüela Hyper Sports, també dividida en 2 parts), que també va ser portada, amb més o menys bona rebuda segons el cas, a Atari 2600, Atari 8-bit, NES, Commodore 64, Game Boy, Amstrad CPC, ZX Spectrum, Nintendo DS (New International Track & Field, una versió molt lliure) i a Xbox Live Arcade.



Aquesta és la versió de NES, que un cop més jo trobo que a nivell musical està per sota de la versió de l'MSX, i els gràfics no estan malament, però a mi m'agraden més els del joc que jo tinc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...