Què estàs buscant?

dissabte, 22 d’agost del 2009

Curiositats de la història dels videojocs: errors (3a part)

En aquest missatge número 149 del bloc toca una entrega més de la secció que recull errors de programació dels videojocs, un apartat aclamat pel públic, abans de l'article 150 que veurà la llum diumenge i que es mereixerà un tracte especial, com passa sempre amb els números rodons. Però no avancem esdeveniments i anem a veure quins són els errors que trobem aquesta setmana.




Un del Mario Kart Wii, i és que fins i tot els productes més cuidats d'una companyia poden tenir efectes no previstos.




En aquest del Dead Rising (Xbox 360) ens expliquen com fer que el nostre personatge perdi tota la vida... i no mori.




Un del Super Mario Land 2 (Gameboy), també amb instruccions de com provocar-lo, i és que de fet la gent el que fa és buscar-los provant de fer coses estranyes, i quan aconsegueix descobrir aquests efectes tan curiosos el comparteix.




Un altre de Sonic the Hedgehog (Mega Drive), que el primer dia ja en vaig ensenyar un però aquest també és dels empipadors.




Aquest del Virtua Fighter 5 en la seva versió Xbox 360 és francament estrany, i fins i tot els comentaristes reaccionen al problema! No he entès com s'ha de fer per provocar-lo, però és clarament un error.




Acabem amb un del Virtua Tennis 3 (Xbox 360 i Ps3), on els jugadors desapareixen sense explicació i... podem fer el partit igualment!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...