Què estàs buscant?

dijous, 1 d’octubre del 2009

Compres: Crayon Shin-chan (Mega Drive)

Aquesta secció és més irregular que les altres, i és que gira al voltant de les compres de videojocs que vaig fent. Com que és un tema que tinc molt, però molt més aturat que quan comprava gairebé compulsivament (i no fa tant, d'això, parlem de la primera meitat d'aquest any), parlaré poques vegades de les compres que faig perquè realment compro poc. La tràgica mort de l'autor de Shin-chan, Yoshito Usui, que vaig comentar no només a Cementiri de Pneumàtics sinó també aquí parlant dels videojocs que s'havien basat en el còmic, em va fer, precisament pel segon cas, recuperar una idea de compra que havia tingut sempre: el Crayon Shin-chan: arashi wo yobu enji (1994) de la Mega Drive.



Bé, el vídeo ja l'havia posat l'altre dia i malauradament no n'he trobat més, així que repeteix. Però el cas és que me l'he comprat, el joc, per eBay. He pagat una mica més del que acostumo a pagar pels jocs de la Mega Drive, però volia tenir aquest joc i ara, a l'espera que m'arribi, ja és meu.



Aquest és l'aspecte real del joc. Sí, és japonès, però és que no hi ha cap altra opció, no va sortir d'allà. A més, és de plataformes, i tot i que hi ha força converses amb text suposo que les podré entendre mínimament, i pel que fa a l'adaptador, cap problema, perquè ja el tenia i el faig servir amb el Fatal Fury japonès.

En fi, feia temps que volia aquest joc i un motiu ben trist m'ha esperonat a comprar-lo d'una vegada. També és possible que aviat amplïi la col·lecció amb un dels de la Gameboy Advance i el de la Game Gear, però ja ho veurem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...