Què estàs buscant?

dijous, 3 de juny del 2010

Curiositats de la història dels videojocs: anuncis (13a part)

Si sou lectors del bloc des de fa molt de temps potser recordareu aquella secció en què parlava d'anuncis del món dels videojocs, i si no us diré que no la tocava des de setembre de 2009, que es diu aviat. Doncs bé, l'altre dia vaig veure per la tele un anunci que em va semblar molt interessant per parlar-ne aquí. Som-hi:



Jo el vaig veure en castellà, però al Youtube no hi és. De tota manera s'entén perfectament, com a mínim la idea. Ja sabeu que sóc un fanàtic dels Mario Kart, i si m'hagués d'endur un joc o una saga a una illa deserta, suposant que s'hi pogués connectar una consola (o més d'una) probablement seria Mario Kart, però també sé acceptar les conyes sobre coses meves mentre no siguin pesades i repetitives, i aquest anunci del Blur (Xbox 360, Ps3 i PC, 2010) em va fer gràcia.


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...