Què estàs buscant?

divendres, 30 de setembre del 2016

Compres: Setembre de 2016

He decidit que, aquells mesos que compri més d'un videojoc -o potser només un, vés a saber- faré una entrada al respecte, una d'aquelles que no aporten gaire però que esdevenen més personals, més d'explicar la meva vida sense que m'ho hagin demanat, més de "postureig", si voleu. De fet, ja en publico sobre alguna compra puntual i les compres que vaig fer al Japó es podrien considerar perfectament les d'agost, però em proposo recopilar les adquisicions mensuals, a partir d'ara.

Doncs bé, aquest setembre he fet algunes compres i les vull compartir amb vosaltres (el fet d'haver-les adquirit, és clar, no els productes en si).

La primera la vaig fer, en realitat, al juliol. Era una reserva i ara és quan ha sortit, me l'han cobrat i me l'han enviat.


Es tracta del Dragon Quest VII, un títol llançat originalment per a la PlayStation el 2000 però que no va passar dels Estats Units. Ara ens arriba a Europa en forma de remake amb els gràfics molt millorats per a la Nintendo 3DS, i a mi em permet continuar gaudint d'aquesta saga que tant m'agrada en una consola portàtil, després d'haver acabat les entregues IV i V en Nintendo DS i amb la VI, també per a DS, en marxa. 

Una compra segura que faré i de la qual ja parlaré quan toqui serà el recopilatori Sega 3D Classics Collection, que porta en suport físic jocs que es poden adquirir per separat i en digital a l'eShop de la Nintendo 3DS, més 4 d'exclusius del recopilatori, però resulta que és el segon llançat al Japó. El primer no ha sortit a Occident i no sembla que això hagi de canviar, de manera que aprofitant una rebaixa m'he comprat els 3 títols que m'interessaven més dels que hi pertanyen.


Un és el 3D Streets of Rage, un clàssic i un referent del gènere beat'em up que resulta que no he tingut mai en Mega Drive.


Els tenia moltes ganes als Fantasy Zone, que no hi ha manera de trobar barats per a Master System, i al recopilatori que compraré al novembre en vindran 3, però l'altre, la primera entrega en versió arcade, va a part i l'he comprat amb el nom de 3D Fantasy Zone: Opa-Opa Bros.



Finalment, el tercer clàssic en 3D que he adquirit és el 3D Shinobi III: Return of the Ninja Master, que és, malgrat el nom, la segona part de la història començada al The Revenge of Shinobi de la Mega Drive -que tinc però no he provat encara-, en una saga força complicada en qüestió de títols i cronologies.



També he adquirit el Lylat Wars, originalment Star Fox 64, que pertany a una llegendària saga de Nintendo amb una recent i injustament criticada presència a la Wii U, que també tinc. De fet, amb aquesta de la Nintendo 64 ja tinc totes les entregues... llevat de Star Fox Assault, de la Game Cube, la més cara. Estaria bé que ara hi jugués. A qualsevol d'elles.

Purista com sóc, ja veieu que aquí hi ha força digital i sobretot remakes però, com dic sempre, si no hi ha més remei o l'alternativa em perjudica sé reconèixer que és una opció vàlida també per a mi. En aquest cas el Dragon Quest VII el podria haver comprat per a PlayStation en versió americana, però els RPG demanen molta dedicació i el format portàtil és l'únic que m'ho permet.

Els altres els podria haver comprat en cartutx per a consola de sobretaula -no pas el Fantasy Zone arcade-, però la portabilitat torna a ser un factor determinant, a més del preu dels originals i la gran qualitat amb què M2 està fent aquests remakes que, més que emuladors, són jocs redissenyats per a aprofitar les possibilitats de les 3D autoestereoscòpiques de la portàtil actual de Nintendo.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...