Què estàs buscant?

divendres, 28 d’octubre del 2016

Compres: Octubre de 2016

Seguint la tradició iniciada el mes passat amb les compres de setembre, i esperant que hi hagi algun mes de bondat, ara toca parlar de les adquisicions en matèria de videojocs que he fet durant el mes d'octubre.

S'inverteix la tendència de l'última entrada i aquest cop tenim molt més físic que digital. Concretament, 75% físic i 25% digital. Comencem:


La primera compra del mes va ser doble, un pack de dos videojocs que venien d'eBay i que inclou dos clàssics de la Game Boy que no tenia, però que tampoc no vaig trobar quan vaig ser al País del Sol Naixent.


Es tracta del Kirby's Dream Land 2 (Hoshi no Kirby 2 en japonès), títol al que no he jugat mai tot i que la meva germana tenia la primera entrega -al seu torn el primer videojoc de l'emblemàtica saga de Nintendo-, i que aporta animals que ajuden en Kirby...

 
...i el Kirby's Pinball Land (Kirby no Pinball en japonès), que sincerament no era un dels jocs de la meva llista de desitjos, però formava part del lot i tinc entès que no està malament. Com que el personatge em resulta simpàtic i vaig comprant poc a poc els seus jocs, sobretot els recents perquè són més barats, no em va preocupar gaire.


Ha sortit aquest mes i aprofitant un cupó de descompte d'una reserva anterior el vaig comprar per sota dels 30 euros. Es tracta del Paper Mario Color Splash, la nova entrega de la saga Paper Mario que va començar amb el caríssim -actualment- títol inaugural per a la Nintendo 64 i ha anat apareixent esporàdicament. 

En tinc l'entrega de la Game Cube, Paper Mario: The Thousand-Year Door, comprada de segona mà l'any passat i encara no jugada, i el crossover per a la Nintendo 3DS Mario & Luigi Paper Jam Bros., que s'uneix a la saga d'RPG dels germans lampistes. Tampoc no hi he jugat, encara.


Aquest joc arriba després d'un altre de la Nintendo 3DS, el Paper Mario Sticker Star, que no va agradar especialment -i que no tinc-, i sembla que és una millora notable, a més d'aportar noves mecàniques de joc, principalment la pintura, que han fet que el Paper Mario Color Splash hagi tingut una acollida força bona. Ja el provaré, perquè de moment encara el tinc amb el precinte que es veu a la foto.


Acabo amb el Gunman Clive 2, un joc digital per a la Nintendo 3DS (ara també disponible juntament amb el primer en format HD per a la Wii U) que és la seqüela del Gunman Clive, que també tinc des de fa temps però que tot just vaig estrenar la setmana passada.

Amb un preu rebaixat d'1,49 € (el primer em va costar 0,99€), era una compra indiscutible, i és que la proposta de videojoc d'acció i plataformes ambientat a l'Oest, amb un apartat artístic bellíssim i múltiples referències a jocs clàssics, era massa atractiva per deixar-la passar. 

Això és tot, de moment, però ja avanço que el mes que ve hi haurà teca, perquè tinc reserves fetes i alguna compra ja executada que m'arribarà llavors.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...