Què estàs buscant?

diumenge, 13 de desembre del 2009

Malalts dels videojocs: més guitarra elèctrica

Sembla que pel món hi ha més malalts de les bandes sonores dels videojocs del que em pensava, i això em permet fer una nova entrega de versions en guitarra elèctrica de les BGM i les cançons de les pantalles del nostre mitjà d'entreteniment preferit. Comencem amb una del Ghosts'n Goblins:



Aquesta ja la vaig posar quan vaig parlar del Fighting Simulator, i és tan poc coneguda com el joc en sí, però és tan bona que la torno a compartir amb vosaltres:



Aquí en tenim una que no necessita presentació. No és que soni neta del tot, però que el friki aquest la toqui amb dues guitarres ja és prou meritori:



I ara, aquest noi en pijama ens tocarà la tercera canço, la Theme C, del Tetris de la Gameboy:



Oh! Una melodia que m'encanta, el tema principal dels Dragon Quest:



Aquesta versió de la meva melodia preferia del Sonic the Hedgehog 2 també està molt bé:



I per avui acabo amb un que he buscat sense esperances de trobar res... la de la primera pantalla del Circus Charlie!



Impressionant. Sí que n'hi ha, de gent que després de ser tocada per una melodia d'un videojoc decideix entrenar per poder-la versionar... I quina enveja, jo com a màxim podria intentar-ho amb la flauta dolça!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...