Què estàs buscant?

dissabte, 30 de setembre del 2017

Compres: setembre de 2017

Aquest mes se me n'ha anat la punyetera pinça. No tant com quan em vaig comprar la Switch, però gairebé. I la gran majoria són coses que vaig reservar fa mesos, perquè calia, però també hi ha hagut coses del mateix setembre. 


Sense més preàmbuls, i per ordre d'arribada, tenim primer de tot una compra d'eBay de l'última setmana d'agost que m'ha arribat el primer dia d'aquest mes. 

Es tracta del Kirby's Epic Yarn, un aclamat títol de la Wii que aquí no hi havia manera de trobar a un preu raonable i que vaig comprar a un venedor britànic per 19,16 euros, enviament inclòs. I amb ell completo una mica més la col·lecció de la Wii i, per segon mes consecutiu, compro un títol d'en Kirby, que recordem que enguany ha fet els 25 anys.


Aprofitant una rebaixa que el deixava en 2,37 euros he descarregat -i continua la meva claudicació digital- la compilació Sega Vintage Collection: Streets of Rage, en què hi ha els 3 mítics títols de la Mega Drive, per a la Xbox 360.

Tot i que es poden trobar al recopilatori físic Mega Drive Ultimate Collection, sembla que l'emulació en aquest cas és millor, i a més té assoliments, cooperatiu online i una presentació molt atractiva. A més, comprar el tercer original per a la Mega Drive és per a rics i, de fet, aquest recopilatori digital permet, si es vol, jugar a la versió japonesa, que va patir molts canvis en arribar a Occident.


El mateix he fet amb Sega Vintage Collection: Golden Axe, i al mateix preu, tot i que els jocs no estan tan ben considerats avui dia, però com que no hi he jugat mai (no, ja ho veieu...), era un bon moment per fer-ho, sobretot també perquè a la Mega Drive no estan precisament barats. A més, el Golden Axe III no va sortir a Europa en el seu moment.


Sóc feble davant d'aquestes coses: si surt una edició definitiva d'un videojoc que ja tinc, però que no he estrenat... acostumo a comprar-me-la i em venc l'anterior. De moment em falta aquesta segona part, però comptant només un cupó de 10 euros de descompte de la Fnac per haver reservat l'Splatoon 2 el mes passat, el preu provisional del Rayman Legends de la Switch ha estat de  Wii U pel Rayman Legends: Definitive Edition de la Switch ha estat de 27,05 euros.

De tota manera ha estat una decisió difícil, perquè només guanya la versió de la Wii U en la portabilitat. De fet, sembla que pateix alguns problemes tècnics que no hi havia a l'anterior consola de Nintendo, com uns temps de càrrega una mica massa llargs i ocasionals baixades de frame rate, inapreciables però també inacceptables en una edició que s'anomena "definitiva". Aporta, a més, poquíssimes novetats. Però... quan tinc temps de jugar sobretot és fora de casa, així que la portabilitat de la consola híbrida de la Gran N ha estat determinant.


La Game Boy va ser la meva primera consola i me la continuo estimant molt, encara que no hi jugui gairebé mai. M'han arribat aquest mes, però els vaig comprar el 31 d'agost, tres jocs de la primera portàtil de Nintendo en perfecte estat, tots de subhastes del mateix venedor.

Per 27,85 euros, enviament inclòs, afegeixo a la meva col·lecció el Donkey Kong Land II (allà es va dir Donkey Kong Land, perquè el nostre Donkey Kong Land al Japó es diu Donkey Kong GB), el Motocross Maniacs, un dels jocs de la meva infantesa, i el Kaeru no tame ni kane wa naru, un RPG curiós que vaig descobrir precisament dedicant-li una entrada fa anys, perquè el The Legend of Zelda: Link's Awakening n'aprofita el motor. Tota la resta és diferent -argument, sistema de joc, to...-, però aquesta connexió es reflectiria posteriorment al joc protagonitzat per en Link amb algun cameo del Kaeru.


Les compres retro han continuat amb un pack de Mega Drive adquirit a eBay, format en realitat per quatre jocs, però un d'ells, el Sonic 2, ja el tenia i el tinc a la venda. Els que no tenia són aquests tres, petits clàssics com són el Rolo to the Rescue i el Kid Chameleon, amb les capses en un estat no del tot bo, però l'estrella del pack era el Castle of Illusion, que feia temps que buscava a un preu raonable i l'única manera ha estat en pack.

El preu total, com que m'he de vendre el joc que em sobra, no és definitiu, però han estat 55 euros amb enviament des d'Alemanya inclòs comptant els quatre jocs.


Ja veieu que continuo donant amor a consoles antigues, i també passa amb les que són més noves però tinc abandonadetes per culpa de la Xbox One i la Switch. La meva Nintendo 3DS no rebia un joc físic des de gener, però fa mesos que vaig reservar l'edició col·leccionista del Metroid: Samus Returns, una mena de remake amb força canvis del Metroid II: Return of Samus de la Game Boy, que precisament em vaig comprar també fa un temps.

El preu ha estat de 67,80 euros, gràcies a un descompte que hi havia a la web d'El Corte Inglés quan es va poder reservar i que compensava l'obligat enviament de 2,90 i, sens dubte, sortia millor que els gairebé 90 euros a què els va posar Amazon. L'he acompanyat amb els nous amiibos corresponents, el de la Samus Aran i el del Metroid de la col·lecció Metroid, cadascun a 12,90 euros, preu de Carrefour tot i que sembla que l'oficial és de 14,90, com es troben a tot arreu -si es troben-.


D'eBay, amb enviament gratuït i un preu final de subhasta de 24,99 euros, una mica per sobre del que volia pagar però clarament per sota dels preus que trobo sempre -i sense precintar!- he pogut aconseguir nou de trinca aquest Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut per a la Wii U, edició definitiva exclusiva quan va sortir i després llançada també en Xbox 360 y PlayStation 3, però que es considera guanyadora per la implementació del GamePad.


Dos jocs més per a la penúltima consola de Nintendo: els èxits indie anomenats Steamworld Heist i Steamworld Dig, en format físic, com a mi m'agrada, tot i que inevitablement amb el marc dels Nintendo eShop Selects, única manera de tenir-los en disc. Han estat 10,23 euros aprofitant una oferta de la Fnac i un cashback.


La compra estrella del mes ha estat la Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System o SNES Mini, per als amics, i reservada al juny, per si de cas, tot i que diuen que aquest cop no hi haurà tants problemes d'estoc com amb la NES Mini.

Abans que se'n confirmés oficialment la fabricació vaig afirmar que no creia que me la comprés, que segurament molts dels jocs que hi posarien ja els tenia en cartutx original, però al final hi he caigut, tot i que porta només 21 jocs (la NES Mini en duia 30) i val 20 euros més. Si no, me n'hauria penedit. Amb descomptes i tot plegat han estat 72,97 euros


I acabo, que no ha estat poc, amb una compra amb la qual no comptava, però una nit Media Markt l'ha posat a 4,90 euros a la seva web i aquest ben considerat Codename: S.T.E.A.M. de la Nintendo 3DS ha passat a formar part de la meva col·lecció.

Per acabar-ho de rematar, en realitat ha estat de franc, perquè Paypal em va donar un cupó de 5 euros per un error seu que no tinc cap problema amb no comunicar a aquests lladres.

Això ha estat tot. Poqueta cosa, oi? Ara sí, puc dir que el mes d'octubre serà més tranquil·let, o a aquest pas aniré a viure sota un pont.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...